Pregled usluga

S pojašnjenjima u prošrenju.

• Konzultacije

Empty section. Edit page to add content here.
  • kirurški zahvati u lokalnoj anesteziji (sa ili bez rekonstrukcije)

• LIJEČENJE BOLESTI ŠAKE

Šaka i ručni zglob imaju nemjerljivu ulogu u svakodnevnome životu čovjeka, ali suvremeni način života i rada i svakodnevna izloženost raznim (pre)opterećenjima mogu dovesti do različitih bolesti i ozljeda, a samim time i smanjenja svakodnevne praktične, stvaralačke, ali i socio-ekonomske sposobnosti bolesnika.

Svaki posjet specijalistu za šaku ne mora nužno završiti operacijskim liječenjem jer ga u našem multidisciplinarnom pristupu educiramo o bolesti, motiviramo i ukazujemo na mogućnost liječenja stavljajući pri tome sigurnost pacijenta na prvo mjesto.

Tumori koji se javljaju u području šake mogu biti dobroćudni (najčešće) i zloćudni. Najčešće su to tumori koji nastaju iz mekog tkiva šake, kao što su kožni tumori (hemangiom, madež, bazocelularni karcinom, melanom, itd.), podkožni tumori (epidermoidna cista, lipom, tumori tetivnih ovojnica, ganglioni), te nešto rjeđe tumori hrskavica i kostiju šake (osteohondrom, hondro/osteosarkom). Liječenje se većinom provodi u lokalnoj anesteziji, a cilj liječenja je ukloniti bolest uz istovremeno očuvanje funkcije šake i prstiju.

Posebni klinički entiteti u području šake su: sindrom karpalnog kanala, trigger finger ili ”škljocavi prst” te Dupuytren-ova kontraktura.

• KOREKCIJE OŽILJAKA

Ožiljci nakon kirurških zahvata, ozljeda ili akni predstavljaju često ne samo funkcionalni već i estetski problem, koji narušava vlastiti osjećaj samopoštovanja. U Poliklinici sveti Ante tim kirurga i dermatologa može vam ponuditi paletu invazivnih i ne invazivnih postupaka pomoću kojih se mogu smanjiti vidljivi ožiljci (npr. kirurška korekcija z/broken line plastikom, lipofiling, aplikacija hijaluronskih filera, microneedling, kemijski piling itd.)

• URASLI NOKAT (ONYCHOCRYPTOSA)

Problem sa uraslim noktom je relativno čest te se smatra da ga ima svaka 5 osoba. Najčešće se javlja na nožnim palčevima kao posljedica neadekvatne uske obuće, nepravilnog rezanja noktiju ili ozljede nokta. Početni simptomi su bol, crvenilo i oticanje koji se progresijom upale pogoršavaju. Liječenje može biti konzervativno (kupke i antibiotici) ili operativno kada se u lokalnoj anesteziji se učini parcijalna resekcija uraslog nokta sa ekskohleacijom matriksa.

• ESTETSKA MEDICINA (DERMALNI FILERI, BOTOX, MEZONITI, INJEKCIJSKA LIPOLIZA)

Najsuvremenija medicinska
oprema i stručno osoblje

Naglasak na minimalno
invazivnim postupcima

Group 46

Najbolji uvjeti za što kraći i
ugodniji oporavak

Liječenja bolesti šake

Svaki posjet specijalistu za šaku ne mora
nužno završiti operacijskim liječenjem.

U našem multidisciplinarnom pristupu educiramo o bolesti, motiviramo i ukazujemo na mogućnost liječenja stavljajući pri tome sigurnost pacijenta na prvo mjesto.

• TRIGGER FINGER ILI “ŠKLJOCAVI PRST”

Trigger finger ili ”škljocavi prst” poremećaj je kod kojeg jedan od prstiju šake zapne u zgrčenom položaju. Prst se može izravnati pri čemu se može čuti pucketavi zvuk. Riječ je o sindromu prenaprezanja gdje dolazi do zadebljanja tetive i njene ovojnice (na mjestu prolaska ispod polukružnog ligamenta, na razini metakarpofalangealnog zgloba) te posljedično do ”zaključavanja” i ”škljocanja” prsta. Dijagnoza se postavlja na temelju kliničkoga pregleda. Liječenje može biti konzervativno (steroidna injekcija) ili operativno (discizija polukružnog ligamenta).

• Sindrom karpalnog kanala

Sindrom karpalnog kanala naziv je za kompresiju živca medianusa u karpalnom kanalu i smatra se najčešćom kompresivnom neuropatijom. Simptomi se uočavaju postupno. Najprije se javlja ukočenost, nejasna bol i trnci u ručnom zglobu koja se širi na šaku i podlakticu, a u kasnijoj fazi dolazi do hipotrofije mišića s gubitkom snage i osjeta. Dijagnoza se postavlja na temelju kliničkoga pregleda i elektromioneurografske (EMNG) analize. Liječenje može biti konzervativno (fizikalna th., injekcije) ili operativno sa izuzetno visokim postotkom izlječivosti.

• Dupuytren-ova kontraktura

Dupuytren-ova kontraktura predstavlja proliferativnu fibrodisplaziju palmarne aponeuroze i digitalnih fascijalnih elemenata, progresivnog je toka i vodi kontrakturi zahvaćenih prstiju sa ozbiljnim poremećajem funkcije bolesne šake. Obilježje ove bolesti stvaranje je zadebljanja u obliku potkožnih traka, nabora i udubina u koži dlana, koja postupno savijaju zahvaćene prste te ih bolesnik u poodmaklom stadiju bolesti više ne može ispružiti. Dijagnoza se postavlja na temelju kliničke slike. Liječenje može biti konzervativno (injekcije) ili operativno (parcijalna fasciektomija).

Naš tim P&R kirurgije

Klikni na medicinske stručnjake ovog odjela i saznaj više o njima!